De la Vega guanya el Trofeu Diputació de València de frontó per quarta vegada seguida
L'almussafenc i Adrián han vençut en la final José Salvador i Álex, invictes fins ara, per 41-24
Lluís de la Vega i Adrián han guanyat el XVI Trofeu Diputació de València de frontó en superar en la final José Salvador i Álex, per 41-24, en una partida disputada al frontó d'Almussafes.
De la Vega acumula així quatre títols en quatre participacions, tots de manera consecutiva, i se situa a només un dels cinc que tenen Álvaro i Puchol II. L'almussafenc suma aquest campionat a l'obtingut enguany en la Lliga CaixaBank d'escala i corda. Per la seua banda, Adrián ha guanyat el trofeu per primera vegada, després de perdre la final de 2015.
Els rojos han vençut en la final els líders de la ronda classificatòria amb huit punts, el duo de Paterna format per José Salvador i Álex, que va acabar invicte amb quatre victòries. Precisament, l'única derrota de De la Vega i Adrián va ser contar ells, però en aquesta ocasió s'han pres la revenja. José Salvador s’ha estrenat en una final en la temporada del debut en aquesta competició.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna