Salelles II i Tonet IV passen a quarts de final de l'individual de raspall
El jugador d'Oliva ha guanyat 25-20 Montaner i el del Genovés ha vençut 25-0 Ximo
Salelles II és el sisé classificat per als quarts de final del XXVI Campionat Individual CaixaBank de raspall-Trofeu President de la Generalitat. El jugador d'Oliva ha protagonitzat una gran remuntada per a acabar guanyant Montaner per 25-20 en la partida disputada al trinquet de Bellreguard. Montaner s'ha avançat 0-20 en el marcador, però Salelles II s'ha adjudicat els cinc jocs següents per a endur-se la victòria i la classificació per a quarts.
Tonet IV també ha assegurat la seua presència en els quarts de final del mà a mà de raspall després de véncer Ximo per un contundent 25-0 en la partida disputada al trinquet de Xàbia.
Salelles II i Tonet IV se sumen així a Ian, Murcianet, Moltó, Iván i Vicent, que ja estan entre els huit millors de la competició. Ja només queda una partida de huitens per a completar els encreuaments de quarts de final, el que enfrontarà Vercher i Lorja dilluns al trinquet de Castelló.
Més llegit
-
Un home mata la dona i el fill de tres anys a Algemesí
-
La cunyada de la víctima: "Es va plantejar denunciar-lo, però no volia que perdera els documents"
-
Mor un ciclista de 52 anys atropellat a la CV-25 a Olocau
-
La correguda de bous impulsa l’audiència de les Fogueres en À Punt
-
El foc crema les fogueres en la nit màgica d'Alacant
-
Dos joves ferits en un accident de dos motos d'aigua a la platja de Nules