Directes
Ara en la televisió
LA CUINA DE MORERA
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)

Oliva completa el quadre de semifinals de la Lliga de raspall

Salelles II, Brisca i Sergi han guanyat el trio de Barxeta i se sumen als equips de Xàbia, la Llosa de Ranes i el Genovés en la lluita pel títol de campió

Sergi, Salelles II i Brisca celebren el triomf / Funpival

El quadre final de la XL Lliga CaixaBank de raspall ja està complet. L'equip d'Oliva, format per Salelles II, Brisca i Sergi, s'ha classificat per a les semifinals en véncer 30-15 el de Barxeta (Vicent, Seve i José), en l'última jornada de la segona fase de la competició.

El trio d'Oliva se suma així als de Xàbia (Vercher, Lorja i Néstor), la Llosa de Ranes (Iván, Murcianet i Ricardet) i el Genovés (Ian, Tonet IV i Bossio) en la lluita pel títol de campió de la Lliga de raspall.

El triomf de l'equip de Salelles II ha deixat sense opcions d'accedir a semifinals els trios de Barxeta i de Castelló. Aquest últim trio s'ha acomiadat de la competició amb una victòria per 30-25 sobre el del Genovés (Ian, Canari i Bossio), que ha sumat un punt que li permet acabar segon la fase regular. Per tant, les semifinals les jugaran Xàbia contra Oliva i el Genovés contra la Llosa de Ranes.

També et pot interessar