Màxima igualtat en l'inici de les copes de raspall i escala i corda
El primer cap de setmana de competició ja deixa els primers líders de les classificacions
Les competicions de la Copa d'escala i corda i raspall ja estan a ple rendiment. Després d'un primer cap de setmana de partides, hem pogut veure un nivell molt alt i molt igualat.
En escala i corda es van viure dues partides. A Vila-real, Pere Roc II i Santi guanyaren De la Vega i Jesús, 60 per 50 en el primer partit del grup A.
D'altra banda, a Vilamarxant, Marc i Conillet derrotaven Francés i Hilari 60 per 30. En el mateix grup, a Murla, derrota de l’equip local amb Giner i Hèctor contra Salva Palau i Javi per 60 a 30.
En raspall, Vicent i Lorja guanyaren la partida contra Salelles II i Canari per 25 a 10 al trinquet de Piles.
Dissabte, els espectadors d’À Punt van poder seguir en directe la sofrida victòria de Badenes i Tonet IV contra Moltó i Murcianet per 25 a 15. Finalment, a Ontinyent, l’equip local, amb Ivan i Ricardet, queia contra els vigents campions, Ian i Brisca, 25 per 10.
Més llegit
-
Els comerços del centre de València reben recomanacions per a protegir-se en cas de possibles saquejos este dissabte
-
Una tractorada recorre València per a reclamar preus justos i més protecció per al sector primari
-
‘Mira quina casa!’, el nou programa d’À Punt per a la nit de dimarts
-
Primera declaració pública de la supervivent a l'execució per dos injeccions letals: "Sent dolor en la ment i en l’ànima"
-
Una manifestació commemora a València el segon aniversari de la dana i exigix que Mazón entregue l’acta de diputat
-
El Consell de Seguretat de l’ONU no aconseguix renovar la missió al Sàhara Occidental després del bloqueig de Rússia i els Estats Units
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
30.10.2026 | Los ojos de Ariana: arriscar la vida per salvar la memòria del cinema afganés
-
30.10.2026 | Tastem la Comunitat | Els cellers de la Marina
-
02.10.2026 | Tastem la Comunitat | Llombai, de l'arròs de la Ribera al Mercat dels Borja
-
30.10.2026 | L'hora de la cultura
-
30.10.2026 | Terra de bous