Directes
Ara en la televisió
L'HORA FOSCA
Ara en la ràdio
L'HORA DE LA CULTURA (reemissió)
Pròximes emissions
01:15
TERRES DE CINEMA
01:30
CADENA DE VALOR (reemissió)
Esports

L'equip de Montserrat, nou campió de la Supercopa de galotxa

Óscar, Carlos, Javi, Rafa i Alejandro han guanyat per 40-70 els campions actuals, Quart de les Valls

L'equip de Montserrat, amb el trofeu de campions / Twitter: @fedpival

L'equip de Montserrat s'ha proclamat vencedor de la Supercopa de galotxa en categoria masculina, en véncer per 40-70 l'actual campió, Quart de les Valls, en la final disputada al carrer de la Pilota de Borbotó.

Els aspirants, Óscar, Carlos, Javi, Rafa i Alejandro, han guanyat l'equip format per Jesús Saiz, Juan Carlos, Castillejo i Berbis, que va véncer en la passada edició del campionat.

També et pot interessar