Directes
Ara en la televisió
UN ASSASSINAT AMB VISTES

La joventut contra la veterania en la final de la Copa Diputació de València de Frontó

La final, que es juga diumenge a Almussafes, serà televisada en directe per À Punt Mèdia.

Carlos i de la Vega representen Almussafes / Funpival

La partida, que enfrontarà Genovés II i Adrián contra De la Vega i Carlos, s'ha presentat aquest dimarts a la seu de la institució provincial. A l'acte han acudit la diputada de Joventut, Esports i Igualtat, Isabel García; el president de la Federació, José Daniel Sanjuan; el vicepresident de la Fundació, Josep Maria Cataluña, i els jugadors Carlos, de Massalfassar, i Luis de la Vega, d'Almussafes.

Josep Cabanes, Genovés II, ha excusat la seua presència perquè la seua dona s'ha posat de part i a les tres de la vesprada ha vingut al món la primera filla del matrimoni. De la Vega aspira a aconseguir el seu primer títol en la segona final que disputa mentre que Carlos s’estrena com a finalista i, per tant, també es proclamaria campió per primera vegada.

El davanter de Massalfassar ha destacat la qualitat dels seus rivals, però veu al seu equip capacitat per a emportar-se tan preuat guardó. Pel que fa a la manera d'aconseguir-ho, el pilotari ha assenyalat: “hem de mantindre la mateixa línia de joc que hem portat durant el campionat i amb aquesta parella en concret haurem de buscar el joc darrere perquè no entren a rematar amb comoditat”, explicava Carlos.

A De la Vega se li ha preguntat per les principals armes per a superar dos contrincants de l’entitat de Genovés II i Adrián de Museros. El jugador d’Almussafes ha manifestat que són “la seguretat, la solidesa i el fet de no errar cap pilota, a més de la treta de Carlos. Jugar en ma casa, davant de la meua gent, també serà un plus a favor nostre”.

Genovés aspira a sumar el tercer trofeu en la quinta final. Per a Adrián de Museros seria el primer en dues finals disputades.

També et pot interessar

Veure totes les activitats