Ja coneixem els finalistes de la Copa de raspall
Montaner i Seve s'enfrontaran a Marrahí, Lorja i Néstor en una final que es podrà vore en À Punt
Ja coneixem els equips que s'enfrontaran en la gran final de la Copa de raspall. La parella formada per Montaner i Seve s'enfrontaran al trio de Marrahí, Lorja i Néstor en una partida que es podrà seguir per À Punt, des de Xeraco, el diumenge 9 de novembre.
El trinquet del Genovés es va vestir de gala per a la partida de desempat entre els equips de Montaner i Salelles. La parella roja va fer una partida superior. Va començar sumant el primer joc des del dau i en un tres i no res va fer tres jocs seguits. La minva física de Salelles es va notar i el resultat final va ser de 25-5.
I este dissabte, també en la partida de desempat, l'equip de Julio Marrahí ha aconseguit l'altre bitllet per a la final. El trio s'ha imposat esta vesprada a Bellreguard contra Vicent i Brisca per 25-10, en la partida de desempat de les semifinals. El trio d'Ontinyent, que ha sabut refer-se de l'última derrota, disputarà a Xeraco la gran final contra Montaner i Seve.
Més llegit
-
Les pluges afecten 24 carreteres a la província de València i obliguen a tallar-ne deu
-
Acabat l’avís roig, les pluges deixen desallotjaments, talls de carreteres i metro sense danys personals
-
La Generalitat envia l'ES-Alert a tota la província de València per risc d'inundacions
-
Més de 2.000 llamps van caure a la Comunitat Valenciana este diumenge, una situació "absolutament extraordinària" segons Aemet
-
El granís i el pixat fan dels cítrics els més perjudicats per les tempestes de diumenge
-
Les pluges deixen acumulacions de més de 200 litres a municipis de la Ribera, la Safor i la Costera