Giner, Nacho i Hilari, mestres d'escala i corda
Aquesta formació ha guanyat en la final del trofeu Mestres contra la formada per Marc, Pere i Álvaro Gimeno, 60 per 35
Giner, Nacho i Hilari s'han proclamat campions del XV Trofeu Mestres Ciutat de València d'escala i corda, la competició que agrupa els més destacats de la temporada, en véncer contra Marc, Pere i Álvaro Gimeno 60 per 35 en la final disputada al trinquet de Pelai.
La partida ha hagut de parar-se durant uns minuts per problemes musculars de Giner, però el rest dels rojos ha pogut continuar sense problemes. Nacho, el mitger dels rojos, ha marcat la diferència en la seua posició. Tot i el bon joc de Marc, els blaus no han pogut trencar el dau del rival en cap moment de la partida, fet que ha sigut clau per a desequilibrar el duel en favor dels rojos.
Aquest és el primer trofeu Mestres que acosegueixen Giner, Nacho i Hilari. Marc i Nacho van ser finalistes l'any passat, en un torneig que van guanyar Puchol II, Javi i Santi.
Més llegit
-
Deu quilòmetres de retencions a la pista de Silla i dotze a l’A-7: així estan les carreteres després de les vacances de Pasqua
-
L'encariment dels combustibles per la guerra al Pròxim Orient empenta la inflació al 3,4% al març
-
L'Audiència ordena investigar el presumpte abús sexual a menors en un col·legi de Torrent en vore "indicis clars"
-
Un sisme de magnitud 2,6 a Oliva es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta
-
Ambient primaveral, amb sol i temperatures a l'alça
-
Més de 200 pobles valencians celebren este dilluns Sant Vicent Ferrer