Giner i Nacho guanyen la Lliga d'escala i corda
La parella de l'equip de Murla ha derrotat 60-30 José Salvador, Conillet i Monrabal
Giner i Nacho s'han proclamat campions de la Lliga Caixabank Pro1 d'escala i corda amb un campionat perfecte: deu victòries en deu partides. La parella de l'equip de Murla ha derrotat 60-30 el trio format per José Salvador, Conillet i Monrabal, en la final disputada al trinquet de Pelai i que ha oferit en directe el web d'À Punt Mèdia.
El duel s'ha dividit en dues parts. La primera molt igualada, dominant des del dau els dos equips i amb molta intensitat. Nacho ha portat el lideratge del de Murla i a la contra José Salvador ha soltat mol bé el braç i Conillet ha fet gala d'uns reflexos extraordinaris. Però quan han aconseguit trencar el joc, la parella ha començat a jugar com un martell. I ahí ha sobreeixit la figura d'un Giner que ha estat excels per moments, fins a aconseguir el campionat.
El recital de la parella ha servit per a estrenar el palmarés de Giner en la Lliga i regalar el tercer trofeu a Nacho, i primer com a mitger.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
Productes que es dissolen en la boca: el projecte valencià per a facilitar la ingesta a persones amb dificultats per a engolir
-
Les causes i els efectes de l'incendi a Gátova, en primera persona