Noves mirades a la natura en la 27a edició del cicle de muntanya de Castelló
La serralada més alta del món centra l’atenció d’aquestes jornades de divulgació
Es consolida el Cicle de Muntanya de Castelló que arriba a l'edició número 27, enguany amb l'Everest com a protagonista. També s’hi projectaran imatges sobre rutes de tresc per Indonèsia, al sud-est asiàtic, i escenes impactants de la serra de Gredos, a Castella i Lleó, entre altres temes destacats.
A més, totes les persones interessades podran participar en un concurs de cinema o de fotografia de muntanya. Les obres guanyadores en l'última edició , Everest, un repte sobrehumà, en la categoria de millor pel·lícula, i Legend, premiat com a millor curt, es projectaran el dimecres 14 i el dijous 15 de novembre, respectivament.
El regidor d’Esports, Enric Porcar, ha destacat: "En els últims anys s'ha millorat considerablement el nivell, i ha passat a ser un dels cicles de cinema vinculat a la muntanya més importants de l'Estat".
Les projeccions tindran lloc aquesta setmana al Teatre del Raval, i són gratuïtes. En la iniciativa col·laboren el Centre Excursionista de Castelló, el Club Trepa Castellet, el Club de Muntanya de Castelló i l’Espeleo Club Castelló, amb el patrocini de l'Ajuntament i del Patronat d'Esports.
Més llegit
-
Investiguen la causa de la mort d'un matrimoni irlandés trobat pels fills al 'jacuzzi' d'un xalet de luxe a Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
Almenys 160 morts i 900 desapareguts, dos d'ells espanyols, en la barrancada massiva al Nepal
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Buñol s'enfanga de roig a colp de tomaca