El València trau petroli de Granada (0-1)
L'equip de Rubén Baraja guanya el partit ajornat per l'incendi de Campanar
Sense desplegar un gran joc, el València s'ha endut els tres punts de Granada. En la primera meitat, els andalusos han creat tres bones ocasions de gol. En dues d'elles, Mamardashvili ha estat molt encertat; en l'altra, el llançament de Gumbau, el baló s'ha estavellat en la mateixa creueta.
En la segona part Baraja ha llevat els dos homes de la banda esquerra: Foulquier i Canós i ha donat entrada a Jesús Vázquez i Almeida. El València ja no ha jugat tan endarrerit i en el minut 77 ha arribat el gol a la treta d'un córner. El portugués Almeida ha aprofitat el rebuig a la frontal de l'àrea i ha engaltat un potent xut que ha sigut imparable per al porter Batalla.
El València no guanyava fora de Mestalla des del mes de gener, quan va superar 1-4 el Cadis. Després de trenta jornades el València és el seté en la classificació, amb 44 punts i a cinc de la Reial Societat, que ocupa la última plaça europea.
Encara que una victòria de l'Athletic Club en la final de la Copa del Rei li faria tindre plaça de Conference League abans de la pròxima jornada, d'ací onze dies, contra l'Osasuna.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Calor i tempestes a l'interior
-
Retards en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València a causa d’unes avaries ja solucionades
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang