El Villarreal jugarà a Turquia contra el Karabakh azerbaidjanés
La UEFA ha prohibit disputar partits a l'Azerbaidjan i Armènia pel conflicte armat entre els dos països.
El Karabakh azerbaidjanés, pròxim rival del Villarreal en l’Europa League, ha anunciat en un comunicat oficial en el seu web que el partit contra els d’Emery previst per al dijous es jugarà finalment a Turquia, concretament a l’estadi Basaksehir Fatih Terim, on juga l’Istanbul Basaksehir.
El Karabakh ha hagut de buscar una seu neutral després que la UEFA haja prohibit la disputa de partits a l’Azerbaidjan i Armènia pel conflicte armat entre els dos països.
El submarí ja prepara el partit contra el Cadis
I després de la victòria d’aquest dijous, el Villarreal ha tornat als entrenaments per a preparar el partit contra el Cadis diumenge a les 16:00 h corresponent a la huitena jornada de Lliga.
Emery podrà comptar amb Kubo per al partit. El Comité de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol ha atés la reclamació del Villarreal i li ha llevat la segona targeta groga que va veure contra el València CF a l'estadi de la Ceràmica.
L'equip entrenarà aquest dissabte de vesprada a la Ciutat Esportiva abans de viatjar cap a Cadis.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura