Villarreal-Elx: cinqué derbi valencià de la temporada
Els groguets i els franjaverds, els dos equips valencians millor classificats, s'enfronten a la Ceràmica.
El Villarreal i l'Elx disputen aquest diumenge a l'Estadi de la Ceràmica el cinqué derbi valencià de la temporada, en el partit corresponent a la jornada dotze de Lliga. Els groguets, que acumulen tretze partits seguits sense perdre, es volen mantindre en els llocs alts de la classificació mentre que els franjaverds pretenen trencar la ratxa de quatre jornades sense guanyar.
L'entrenador del Villarreal, Unai Emery, ha dit en la prèvia que volen tornar a guanyar en Lliga després dels empats contra el Reial Madrid i la Reial Societat. "A ells els pot valdre l'empat, però nosaltres, jugant a casa, hem de ser millors i sumar els tres punts per a continuar en la part alta de la taula", ha dit. Respecte al rival ha apuntat que "és un equip amb molta confiança que està fent una molt bona faena, que manté el millor de l'any passat i que afegeix coses interessants".
El preparador basc recuperarà amb tota probabilitat el golejador Paco Alcàsser, que es va perdre els últims partits per problemes musculars. Pel que fa a les lesions, l'equip continua comptant amb les baixes del lateral Alberto Moreno, i les de Carlos Bacca i Moi Gómez, amb problemes musculars.
Per la seua banda, el tècnic il·licità, Jorge Almirón, ha dit que l'equip afronta amb entusiasme i ben preparat la visita a Vila-real, tot i que ha reconegut que serà un duel difícil pel potencial del rival. “Tenen possessió, qualitat i un sistema determinat, però això ja ho sabem, per la qual cosa cal pensar en nosaltres”, ha explicat.
El preparador il·licità ha dit que el desgast de l'Europa League pot ser incòmode per al rival, però no se'n refia perquè la plantilla està acostumada a gestionar aquestes situacions. A més, ha assegurat que, malgrat que l'entorn de l'Elx puga pensar que és un partit “perdible”, l'afronta amb la màxima il·lusió per competir i puntuar. L'única baixa per al duel serà la del sancionat Lucas Boyé, expulsat en el partit contra el Cadis.
En els precedents entre ambdós equips a Primera, els franjaverds no han sigut capaços de guanyar els groguets en quatre partits, amb un balanç de dues derrotes i dos empats. En l'últim enfrontament, en la temporada 2014-15, el Villarreal va guanyar a la Ceràmica 1-0 amb gol de Joel Campbell.
La retransmissió del partit del Villarreal es podrà seguir en la ràdio d'À Punt, en el programa Des de la banda, a les 18:30 hores, amb Jordi Sanchis, la narració de Xavi Rubert i els comentaris de Xavi Valls, Jorge López, David de la Hera i César Escribano.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana