El Villarreal deixa escapar la victòria i perd contra el Celta el duel per allunyar-se del descens
Un miraculós Iago Aspas capgira el marcador en la tornada després de tres mesos de baixa.
El Villarreal ha perdut per 3 a 2 contra el Celta de Vigo a l'estadi de Balaídos, en un partit que semblava sentenciat en la primera part després que els groguets s'han avançat per dos gols a zero, però finalment s'han vist superats pels gallecs, comandats pel davanter Iago Aspas. Amb aquest resultat, els de Javi Calleja es queden amb 29 punts, només un per damunt del Celta, i perden una gran ocasió d'allunyar-se de la zona de descens.
Durant la primera part, els groguets, que arribaven amb set baixes, han tingut davant un equip sense pols, immers en una ratxa negativa de resultats, que no ha oposat resistència, la qual cosa s'ha traduït en dos gols d'avantatge en el primer quart d'hora del partit. En el minut 10, Toko Ekambi ha marcat a penes sense oposició després d'una treta de córner i, cinc minuts més tard, Pedraza ha protagonitzat una gran jugada individual i, després de superar quatre jugadors rivals, ha marcat el segon per al Villarreal.
Amb la graderia emmudida pels mals presagis del partit, s'ha représ a la segona part amb un gir radical dels dos equips. L'eficàcia del Villarreal s'ha esvaït en favor d'un Celta que a poc a poc ha anat guanyat terreny després que els groguets han deixat escapar el gol en diversos contracolps.
En el minut 51, un gol de Iago Aspas en un llançament de falta letal dona aire al Celta, que comença a creure en la remuntada. I en el 70, Maxi Gómez iguala el partit, amb un gol de cap.
En un final de partit d'infart, l'àrbitre xiula penal en el minut 85 per una forta entrada de Víctor Ruiz a Brais després d'uns minuts d'incertesa per un possible fora de joc. Iago Aspas transforma el penal en gol i acaba plorant en la banqueta després de donar la victòria al seu equip, en la tornada després de tres mesos de baixa per lesió.
Més llegit
-
Mor l'anestesista Juan Maeso, condemnat per contagiar l'hepatitis C a 275 pacients
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Una plaga de muflons devora els camps de l’Alcoià i els agricultors demanen solucions
-
L’accident d’un camió a l’A-7, a Paterna, deixa més de deu quilòmetres de retencions en els dos sentits
-
La jutgessa de la dana rebutja la personació de Mazón en la causa