El Villarreal cau en el primer test de pretemporada
L'equip entrenat pel debutant Íñigo Pérez, amb molts jugadors del filial, ha perdut 2-0 contra el Benfica
Íñigo Pérez ha debutat en la banqueta del Villarreal CF amb una derrota contra el Benfica (2-0), en el primer partit amistós de la pretemporada. Els groguets han acusat les baixes dels set jugadors mundialistes i els quatre tocats que encara no s'han incorporat al treball amb el grup, com ara Santi Comesaña o Juan Foyth.
El duel ha estat marcat per la falta de rodatge dels dos equips i la primera part ha acabat amb empat sense gols. El marcador no s'ha mogut fins a la represa. Al cap de huit minuts, Rafa Silva ha aconseguit l'1-0 amb una vaselina sobre Luiz Júnior, i ja en el tram final del partit, Vangelis Pavlidis ha marcat el definitiu 2-0.
El Villarreal continuarà preparant la nova temporada amb un amistós als Països Baixos contra el PSV Eindhoven, dissabte que ve.
Més llegit
-
Quatre hores parats sense ventilació en plena onada de calor, el malson d'un comboi de la línia C1 de Rodalia
-
Un grup de vaques i un bou continuen solts per Gàtova després d'escapar-se durant un festeig taurí
-
Rescaten onze persones després d'afonar-se un catamarà prop de Tabarca
-
Detingut després d'intentar assassinar el germà a Montserrat i atrinxerar-se en una vivenda
-
La Malva-rosa reivindica els sopars a la fresca mentre els restauradors demanen regular-los
-
Una persona mor i tres resulten ferides en eixir-se'n de la via un cotxe a Montesa