El Villarreal B torna a perdre amb el Melilla i queda eliminat (2-1)
L'equip groguet no pot remuntar el 0-2 de l'anada i queda fora del play-off d'ascens.
L'èpica no ha volgut aliar-se amb el Villarreal B en la visita a l'estadi Álvarez Claro de Melilla i ha perdut per dos a un. I no és que no ho haja intentat amb insistència el conjunt de Miguel Álvarez, però el conjunt de Melilla ha sabut mantindre la serenitat quan s'ha vist amb el marcador en contra i finalment ha fet bona la renda aconseguida en l'anada al Mini Estadi.
Als 20 minuts, els groguets han pogut avançar-se en el marcador amb una doble ocasió, però els jugadors visitants no estaven encertats en la rematada. Mario li l'ha deixada a Simón Moreno perquè només haguera d'espentar el baló, però ha reaccionat tard i no ha fet diana. En l'acció següent, una rematada de cap l'ha rebutjada el pal.
En el minut 49, per fi, els jugadors del filial s'han posat amb avantatge gràcies a un gol de Mario González, que ha aprofitat una passada de Quintillà. Amb el zero a un han arribat al descans.
Remuntada del Melilla en la segona part
En la segona part, poalada per al conjunt d'Álvarez. En el minut 64, Menudo ha fet l'empat en controlar i llançar un tir amb l'esquerra que eliminava les esperances del groguets de remuntar l'eliminatòria. Quintanilla ha estat a punt de tornar a marcar quan el partit estava morint però el xut ha acabat al travesser.
Semblava que el partit acabaria en taules però en el descompte Alfonso ha fet un gran gol en aprofitar una passada de Ruano i ha sentenciat una eliminatòria que ja se'ls havia posat molt costera amunt als groguets en el partit d'anada amb el zero a dos.
Més llegit
-
Localitzen amb vida la dona de 26 anys desapareguda a Favara
-
Puente admet com una “possibilitat innegable” que les marques en els trens siguen d'un defecte a les vies
-
Ordenen el sacrifici de 75.000 pollastres per un nou focus de la malaltia de Newcastle en una granja de la Vall d’Albaida
-
Retencions en diverses autovies d'accés a València, amb complicacions a la V-30, la CV-30 i la V-31
-
La xifra de víctimes per l’accident ferroviari s’eleva a 43 i només en queda una per identificar
-
Lactalis anuncia la retirada de llet infantil a Espanya i en dèsset països més
Més vist
Més escoltat
-
21.01.2026 | 90 minuts
-
20.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
20.01.2026 | Parlem amb Miguel Ángel Cairols sobre les festes de la Beata Inés de Benigànim 2026
-
21.01.2026 | Lorena Gascón explica com afrontar el dol i l’estrès després de tragèdies i accidents
-
21.01.2026 | Andreu Valor presenta el seu últim disc 'Els camins que elegim'
-
21.01.2026 | Cadena de valor | El turisme valencià es reforça a Fitur amb més inversió i innovació