El Vila-real vola amb destinació a la seua història
El submarí ha partit aquest matí des de l'Aeroport de Castelló en direcció a Polònia
El Vila-real viatja a la ciutat de Gdansk, a Polònia, en busca d'aconseguir fer història amb el primer títol del seu palmarés en joc, l'Europa League.
L'expedició del submarí ja ha viatjat des de l'aeroport de Castelló amb tots els seus jugadors disponibles i amb els lesionats que no es volen perdre un partit com aquest. També amb dos llegendes del club, Bruno Soriano i Santi Cazorla, als quals el club els ha convidat a viatjar i gaudir de la final.
Tot i que han estat tota la temporada sense poder jugar amb públic als estadis, aquesta vegada sí que ho faran. Els jugadors groguets tindran el suport de més de 2.000 aficionats que volaran també des de l'Aeroport de València i que animaran des de les graderies de l'Arena de Gdansk.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
El Govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional a la Setmana Santa de Sagunt
-
Un avió militar que transportava un centenar de persones s’estavella al sud de Colòmbia
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja