El Vila-real vola amb destinació a la seua història
El submarí ha partit aquest matí des de l'Aeroport de Castelló en direcció a Polònia
El Vila-real viatja a la ciutat de Gdansk, a Polònia, en busca d'aconseguir fer història amb el primer títol del seu palmarés en joc, l'Europa League.
L'expedició del submarí ja ha viatjat des de l'aeroport de Castelló amb tots els seus jugadors disponibles i amb els lesionats que no es volen perdre un partit com aquest. També amb dos llegendes del club, Bruno Soriano i Santi Cazorla, als quals el club els ha convidat a viatjar i gaudir de la final.
Tot i que han estat tota la temporada sense poder jugar amb públic als estadis, aquesta vegada sí que ho faran. Els jugadors groguets tindran el suport de més de 2.000 aficionats que volaran també des de l'Aeroport de València i que animaran des de les graderies de l'Arena de Gdansk.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat