El Vila-real busca el punt per a classificar-se
El Vila-real necessita no perdre a Bèrgam davant l'Atalanta en el duel de l'última jornada de la fase de grups de la Lliga de Campions per a accedir als huitens de final de la competició, un objectiu que aconseguiria per tercera ocasió en la seua història.
Un repte al qual els vila-realencs arriben marcats per la situació en el campionat de lliga, en el qual l'equip ocupa la part baixa de la taula classificatòria, allunyats de les places europees.
La bona notícia per a aquest important partit és la de poder recuperar els dos millors jugadors d'atac, en poder comptar ja amb Gerard Moreno i Arnaut Danjuma. En el cas del punta català, el jugador ve entrant a poc a poc en la dinàmica de l'equip, la qual cosa ja fa pensar que pot ser titular en aquest partit.
D'altra banda, en el cas d'Arnaut Danjuma, el neerlandés ha estat fora de l'equip per unes molèsties en el turmell, que li han deixat fora les últimes setmanes.
Per contra, el tècnic seguirà sense poder comptar amb el lesionat Francis Coquelin, i amb Serge Aurier, que no té fitxa per a poder jugar aquesta competició. Tampoc amb Yeremy Pino, sancionat.
Més llegit
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Primer dia de dol a Torrevieja per l'assassinat vicari de la xiqueta de tres anys a mans del pare
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València
-
Dilluns més núvols i probables ruixats