El Vila-real B guanya el Wolverhampton (1-2)
El filial groguet suma dues victòries en els primers dos amistosos de la pretemporada
El Vila-real B continua oferint una gran imatge aquesta pretemporada. El filial groguet ha aconseguit un nou triomf en el segon partit amistós. Els de Miguel Álvarez han guanyat 1-2 el Wolverhampton de la Premier League anglesa, després de véncer també l'Elx en l'estrena.
En un partit disputat a 70 minuts per la calor sufocant, els groguets han donat la volta al gol dels anglesos en la primera part, obra de Mosquera. En la represa, Ontiveros, de penal, i Iosifov, quan faltaven dos minuts pel final, han confirmat el segon triomf del Vila-real B en dos amistosos. L'equip de Miguel Álvarez està oferint molt bones sensacions a tres setmanes de l'estrena en la Segona Divisió.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
‘Està Passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | L'hora de la cultura | L'homenatge a Josep Piera i "Teló de fons"
-
08.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | Àngels Gregori recorda Josep Piera, veu clau de la cultura valenciana
-
07.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part