El projecte de Baraja per a la 24/25
El Pipo parla sobre les necessitats de l'equip la pròxima campanya
Este dimecres vam escoltar les primeres paraules de Baraja després de ser oficialment renovat fins al 2026. Però més enllà de la satisfacció de seguir a Mestalla, el Pipo ja ha donat les claus del que vol per al València 2024-2025.
Baraja té un pla per a la seua tercera temporada a la banqueta de Mestalla. Premisses com la de córrer, esforçar-se o competir són les més bàsiques. Però a més d'això, també s'ha de construir un equip que puga seguir-lo.
La joventut cobra força de nou. La Quinta del Pipo com a emblema i la construcció d'un equip amb ells que siga capaç, entre altres coses, de ser competitius fora de casa, la gran assignatura pendent.
Ara falta saber si, com l'any passat, l'objectiu és la permanència o al tercer València del Pipo, se li exigeix alguna cosa més.
Més llegit
-
La ceràmica valenciana afronta Cersaie amb la mirada posada en la geopolítica i els costos energètics
-
La Guàrdia Civil intensifica els controls de velocitat amb més de 400 radars mòbils a Espanya
-
Vora 1.700 migrants passen la primera nit sense incidents al nou centre d'acollida del port de Ceuta
-
El València Basket no podrà reeditar el títol de campió de la Supercopa
-
Castàlia seguix de festa (5-0)
-
L’incendi de Tuéjar continua estabilitzat després del rebrot registrat dissabte