Victòria dels equips valencians en la Lliga Iberdrola
El Llevant s’imposa al Rayo (0-1) i el València al Logronyo (2-1).
La jornada 18 de la Lliga Iberdrola té gust de victòria per als equips valencians. El Llevant ha guanyat fora de casa contra el Rayo Vallecano per la mínima. Les granotes han començat el partit dominant el joc, i no han tardat molt a obrir el marcador. Al minut 17 un centre de Soni l'ha aprofitat Zornoza per a marcar el 1 a 0. Més oportunitats han tingut les de Kino García d'augmentar el marcador, però finalment no hi ha hagut més gols en el partit. El Llevant suma tres punts importants i continua en la zona alta de la taula. En la pròxima jornada rebrà l'Sporting de Huelva.
D’altra banda, el València també ha sumat tres punts aquesta jornada. Tres punts molt importants, ja que les valencianistes feia set partits que no guanyaven. Les d'Òscar Suárez no han començat massa bé, ja que al minut 13 Barbra Banda ha rematat de cap i ha obert el marcador per al Logronyo. Amb el 0 a 1, han arribat al descans. I en la segona part ha començat la remuntada valencianista. El primer gol ha vingut de la mà de Carol al minut 64, després d'un gran centre de Coleman. I al minut 72, Sandra ha xutat una falta i Mari Paz ha marcat el segon gol. Finalment 2 a 1 en el marcador i el València continua a mitjan taula de la classificació amb 21 punts. El pròxim rival serà el Màlaga.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol