El VAR s'aplicarà a partir dels huitens de final de la Copa del Rei
A banda d'aplicar el VAR en la Copa, també entrarà en vigor en la promoció d'ascens a Primera Divisió.
La Junta Directiva de l'RFEF ha comunicat la decisió de posar en funcionament el VAR esta mateixa campanya a partir de les eliminatòries dels huitens de final. En Segona Divisió, ja havien comunicat anteriorment que entraria en vigor a partir de la temporada 2019-2020 però ara, en un intent de guanyar temps, la Federació ha volgut que el sistema de videoarbitratge estiga present en els partits de promoció d'ascens del curs 2018-2019.
Una altra decisió novedosa ha sigut el fet que les seus per a acollir les finals de la Copa del Rei i de la Reina en futbol i la de la Copa del Rei en futbol sala eixiran a concurs. Fins ara les designaven en el moment que es coneixien els finalistes però la Federació ha argumentat que el fet d'avançar la data de designació permetrà organitzar en espais emblemàtics actes lúdics relacionats amb el futbol que seran de l'interés dels aficionats.
Aquesta decisió contrasta amb el desig del València, que havia demanat ser seu de la final amb motiu del centenari del club de Mestalla.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina