El València suspén la gala benèfica del 2 de juny
El club està comunicant als convidats que no se celebrarà
El València CF no celebrarà la gala benèfica que estava organitzant, denominada "La nit de València". De fet, el club i la Fundació ja està comunicant als convidats que queda suspesa.
Aquesta gala era precisament el motiu de la reunió que el president del València, Anil Murthy, va tindre amb diversos empresaris com Alberto de Rosa (Centene Corporation), Francisco Vallés (BDO), Román Ceballos (Hitechozone), Fran Sanchis (Elix Pharma) o José Gimeno el dia 27 d'abril i de la qual es van publicar uns polèmics àudios en el diari Superdeporte en què Murthy parlava sobre tot el que envolta el club.
Des del club asseguren que l'han suspés perquè no volien que els convidats que havien confirmat "passaren un mal tràngol" i pogueren ser objectes de crítiques per part d'aficionats en xarxes socials.
De fet, segons ha pogut saber À Punt Mèdia, alguns convidats ja estaven rebutjant la invitació per no vincular la seua imatge a Meriton.
Aquest esdeveniment havia nascut amb el propòsit de recaptar fons per destinar-los a fins benèfics i socials a través dels projectes de la Fundació VCF i les seues entitats col·laboradores.
La gala s'anava a celebrar a l'estadi de Mestalla i hi anaven a acudir personalitats com jugadors, polítics, artistes, empresaris o influenciadors, entre d'altres.
En aquesta s'esperava l'actuació de diversos cantants i grups de música de l'àmbit nacional i s'anava a fer una subhasta solidària d'objectes i articles que, no obstant això, continua de manera digital. També continua la denominada fila zero, amb un número de compte corrent per a realitzar transferències solidàries.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero