El València de Lliga de Campions s'estrena a Riad en À Punt
Els de Mestalla, amb totes les seues figures, viatgen a l'Aràbia Saudita per jugar un amistós contra l'Al-Nasr.
L'amistós contra l'equip àrab suposarà l'estrena del València CF després d'haver aconseguit matemàticament la classificació per a la Lliga de Campions. L'expedició valencianista, que s'ha desplaçat amb tots els futbolistes disponibles, és l'equip convidat en l'homenatge a l'exfutbolista Fahd Al-Hurid i jugarà contra l'Al-Nasr, reforçat amb estreles com ara Ronaldinho Gaucho.
Marcelino aprofitarà l'amistós per a fer proves en l'equip i té previst donar minuts a futbolistes que han disposat de menys protagonisme al llarg de la temporada. Ara bé, l'equip de Mestalla no vol deixar passar aquesta oportunitat de rellançar la seua imatge en el mercat asiàtic. Per això Parejo, Rodrigo, Guedes, Neto i Soler tindran un paper principal en el desplaçament, fruit d'un compromís comercial de l'entitat valencianista.
El partit el podran veure en directe a partir de les 17.40 hores per la televisió d'À Punt i serà la primera retransmissió en directe de la cadena. Amb aquesta minigira, l'equip blanc-i-negre jugarà a l'Aràbia Saudita per segona vegada en els quasi cent anys d'història. L'anterior va ser al mateix estadi Rei Fahd, de Riad, el 2005. En aquella ocasió l'equip estava entrenat per Quique Sánchez Flores i entre les estreles valencianistes destacaven Cañizares, Marchena, Aimar i Carboni.
Més llegit
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
La factura de la llum puja fins als 104,31 euros al setembre, un 28% més que fa un any
-
Una investigació demostra que TikTok va contribuir a expandir informació falsa sobre el paracetamol i l'autisme