OFICIAL | Unai Núñez, nou jugador del València
El jugador basc, actualment cedit a l'Hellas Verona pel Celta de Vigo, podria debutar este dissabte a Mestalla
Ha costat, però la incorporació d'un central al València ja és una realitat. El club blanc-i-negre reforça la tocada defensa amb Unai Núñez, que actualment juga cedit en el cuer de la Serie A italiana, l'Hellas Verona, però és propietat del Celta de Vigo.
El central basc, de 28 anys, ha sigut una peça fonamental per a l'equip italià, en què ha jugat dèsset partits, la gran majoria com a titular. Tot i això, el desig d'Unai Núñez és tornar a Espanya, a un equip on li asseguren un rol protagonista.
El defensa es va formar en les categories inferiors de l'Ahletic Club de Bilbao, i va arribar a jugar en el primer equip. Després el van cedir al Celta, que finalment el va fitxar. Però l'Arribada de Claudio Giráldez li va fer perdre protagonisme, un fet que va acabar amb la cessió a Itàlia.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part