Unai Emery: "Pau jugarà la final i després agafarà vacances"
El Vila-real afronta la final de la Supercopa d'Europa amb gran quantitat de baixes en el mig del camp
El Vila-real juga demà l'últim partit de pretemporada abans de la final de la Supercopa d'Europa contra el Chelsea. Un partit que es podrà seguir a través de la televisió d'À Punt Mèdia, a partir de les 20:00 hores d'aquest dissabte.
Els d'Unai Emery arriben al duel amb una gran quantitat de baixes en el mig del camp (Capoue, Coquelin, Iborra, Parejo i Moi Gómez) i sense haver sumat cap victòria en els altres partits amistosos disputats en la pretemporada.
No obstant això, l'entrenador groguet es manté optimista. Emery explicava que "nosaltres tenim el nostre lloc, el nostre reconeixement i el nostre orgull competitiu per a poder afrontar la Supercopa amb garanties". "Tenim una gran oportunitat que volem jugar i aprofitar", ha sentenciat.
Un dels pilars fonamentals de la plantilla amb qui sí que podrà comptar és Pau Torres. El defensor, que ara mateix està amb la selecció espanyola als Jocs Olímpics de Tòquio, tornarà a temps per a disputar la Supercopa europea per a, després, agafar-se vacances i perdre's els primers partits de lliga.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco