Un València sense els intocables
Pepelu i Hugo Duro es perdran el primer partit de la temporada
Pepelu i Hugo Duro eren els intocables de Baraja. Havien jugat tots els partits de la temporada, però ara, amb un partit que pot resultar vital, cauen de la convocatòria per diversos motius.
El primer no ha viatjat per un procés víric. El segon no ha arribat a temps a recuperar-se dels problemes a l'adductor. Estes dos baixes agreujaran els dos grans problemes esportius del València esta temporada.
El primer és la falta de gol. Els de Baraja només han marcat 37 gols en 35 partits, el sèptim pitjor equip de la Lliga.
Una sequera golejadora preocupant que passa a ser dramàtica amb les baixes d'Hugo Duro i Pepelu. Perquè entre el davanter madrileny i el de Dénia han marcat més gols, dènou, que la resta de tota la plantilla, díhuit.
El segon gran problema del València d'esta temporada és la pilota parada. Si comptem el gol d'Almeida al Granada, els del Mestalla només han fet una diana d'estratègia en 35 partits, lluny dels dotze que han fet el Sevilla o el Mallorca.
Més llegit
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
Calor d'estiu
-
La Comunitat Valenciana registra 429 morts per calor des de juny, un 60% més que l’any passat
-
El jutge rectifica i rebaixa de 150.000 a 75.000 euros la fiança del fiscal general de l'estat
-
Una comissió d'investigació de l'ONU conclou que Israel “ha comés genocidi contra els palestins a Gaza”