Un penal polèmic condemna el València al Camp Nou (3-1)
L'equip de Bordalás ha merescut molt més, però se'n va de buit i acumula ja cinc jornades sense guanyar
El València ha perdut 3-1 en la visita al Camp Nou, en un partit marcat per una acció polèmica, que a la fi ha sigut decisiva. Gayà ha avançat els de Bordalàs i, amb un 1-1 en el marcador, l'àrbitre ha xiulat penal per una acció del de Pedreguer sobre Ansu Fati. El VAR no ha corregit Gil Manzano i Memphis ha capgirat el marcador poc abans del descans. Coutinho, ja quasi al final, ha marcat el tercer idefinitiu.
El partit ha començat molt bé per al València. Quan encara no s'havien complit cinc minuts de joc, José Luis Gayà ha engaltat un refús a la frontal de l'àrea i ha superat Ter Stegen per a inaugurar el marcador. Poc després, el capità valencianista també ha sigut decisiu en una acció defensiva, en evitar providencialment el gol a plaer de Dest. Ha sigut el primer avís del Barça, que a la segona ja no ha perdonat. Ansu Fati, l'hereu del 10 de Messi, ha aprofitat una assistència de Memphis per a posar la igualada amb un magistral llançament al pal llarg.
En a penes quinze minuts ja havia passat de tot, però el ritme no ha decaigut. Guedes era un constant maldecap per a la defensa blaugrana i Memphis i Ansu també creaven perill cada vegada que els arribava la pilota. Precisament aquests dos últims jugadors han sigut els protagonistes de l'acció polèmica que ha marcat el partit. Gayà, que estava en totes, ha tornat a ser providencial tallant la pilota quan Ansu anava a afusellar Cillessen, però Gil Manzano ha xiulat penal. El VAR ha decidit no intervindre-hi en apreciar que sí que hi havia un mínim contacte entre el capità valencianista i el davanter culer. Les protestes dels de Bordalás no han servit per a res i Memphis ha completat la remuntada convertint la pena màxima.
L'equip de Bordalás ha eixit a totes en la represa a la recerca de l'empat. El pal ha evitat el gol de Soler i Ter Stegen també ha evitat la igualada de Guedes amb una aturada de porter d'handbol. Bordalás percebia la por blaugrana, a mercé dels blanc-i-negres en aquests minuts, i ha donat entrada a un altre davanter.
Marcos André ha substituït Hugo Duro. Però la incidència del brasiler ha sigut mínima i el València, a més, ha acusat l'absència de Guedes, que s'ha retirat amb molèsties. El Barça s'ha trobat més còmode sense el portugués al camp i Coutinho ha fet el gol de la sentència en el minut 85.
El València ha merescut molt més, però se'n va de buit del Camp Nou i acumula ja cinc jornades sense guanyar. Dissabte al Mestalla contra el Mallorca només val guanyar.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
València ja ha escollit les 26 candidates a fallera major de València del 2027
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
27.09.2026 | La plaça