Les dos cares de la Conference League
València i Vila-real mantenen les seues opcions de jugar la competició europea la pròxima temporada
El València pot acabar la temporada en llocs europeus, fent realitat el desig de tornar a lluitar per un trofeu internacional... però, està l'equip preparat per a això? Quines conseqüències podria suposar disputar tres competicions? Paga la pena jugar la Conference League la temporada que ve?
Més enllà dels problemes i del component emotiu de tornar a Europa per a València i Vila-real, la Conference League és la tercera divisió del futbol europeu, per darrere de la Champions i de l'Europa League però econòmicament suposa uns ingressos de primera per als clubs que hi participen.
Per menys del que suposen dos empats en la competició europea, el València hauria pogut pagar abans els 250.000 euros que demanava el Brentford per Sergi Canós i que van deixar sense pretemporada al de Nules.
Però per anar a la Conference primer cal acabar seté. I això també té premi econòmic. Diners caiguts del cel europeu per als dos equips valencians. Els de Mestalla i els groguets tenen 8 finals per davant per a entrar a Europa...i per a fer caixa.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco