El Vila-real B sucumbeix al Molinón (3-1)
El filial groguet cau contra l'Sporting de Gijón en un partit on els valencians van jugar dues parts diferenciades
El Vila-real B no va poder traure res positiu de la seua visita al Molinon en un partit on el filial va oferir dues cares molt diferents. Una primera part fluixa en defensa i inoperància en atac va sentenciar un partit per als joves jugadors del Vila-real, tot i que en la segona part, després del pas per vestidors i els canvis de Miguel Álvarez, va mostrar una cara molt més positiva amb més possessió de baló i domini del temps de joc.
Malament va iniciar el filial groguet el duel contra el conjunt asturià, dos gols en 24 minuts mostraven la feblesa defensiva dels joves jugadors d'Álvarez, que afrontaren el partit sense ritme i superats per la velocitat en la verticalitat dels futbolistes locals. El domini del joc i l'efectivitat de l'Sporting no trobava rivalitat en els groguets, que no mantenien la possessió del baló.
En el descans, el tècnic del filial va introduir tres canvis una variació tàctica que canviaren de dalt a baix la imatge del Vila-real i així, al minut 53 Pacheco aconseguia retallar diferències. Eren els millors moments de l'equip de la Plana que atemoria els locals, que endarreriren les línies per a protegir el marcador.
Tot i això, en el minut 74, quan les sensacions s'acostaven a l'empat a 2, Jony s'afavoreix d'un rebot amb Mamadou i un embolic defensiu permet al jugador local marcar el tercer gol i pràcticament sentenciar un partit que, encara que va tindre dues parts molt diferenciades per al Vila-real a la fi, va finalitzar quan va marcar el tercer gol l'Sporting que va deixar el marcador definitiu.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària