La pegada condemna el CD Eldense a El Molinón (2-0)
Els de Fernando Estévez trenquen la ratxa de set partits invicte, però es mantenen a set punts sobre el descens
Dues accions puntuals han sigut suficients perquè l'Sporting de Gijón sumarà els tres punts contra un Club Deportivo Eldense que ha tingut la pilota, però no ha creat ocasions. Els de Fernando Estévez trenquen la ratxa de set partits invicte, però es mantenen a set punts sobre el descens.
Tot i el control de la pilota dels visitants, la segona arribada de l'equip asturià ha acabat en el fons de la xarxa defensada per Zubiarre després d'un tir de Gaspar Campos que ha tocat Carlos Hernández i ha despertat el porter, que no hi ha arribat, malgrat l'estirada.
Amb el gol en contra, el CD Eldense no ha variat la seua estratègia i després del descans ha pressionat l'eixida de la pilota per part d'un Sporting que continuava incapaç d'eixir jugant. Però, novament, en una acció aïllada, Djurdjevic, escorat, ha provat sort i li ha eixit un tir a mitjana altura que ha superat a Zubiaurre i posava el 2-0 en el marcador.
Amb dos gols d'avantatge en el marcador i cinc minuts per disputar, el públic ha considerat que el partit estava guanyat i ha començat a fer l'ona veient que, tot i el fluix partit, el seu equip es mantenia en posicions d'ascens, unes posicions a les quals s'haguera apropat l'equip d'Elda en cas de puntuar.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Un detingut i tres investigats a Riba-roja de Túria per contraban de tabac
-
Desmantellen dos cultius interiors de marihuana a Vinaròs i Sant Rafael del Riu amb 2.600 plantes
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
La missió Artemis II s'enlaira per a portar la humanitat a la Lluna 54 anys després
-
València dona llum verda a la nova regulació dels apartaments turístics amb els vots del PP i Vox