La selecció valenciana sub-16 es classifica per a la final del Campionat d’Espanya
Els xics de Javi Lafora han derrotat per 2-1 Catalunya gràcies als gols de Nico i Rober.
L’estadi Antonio Puchades de la ciutat esportiva del València Club de Futbol és l’escenari fins diumenge de la Fase Final del Campionat d’Espanya de seleccions autonòmiques sub-16.
En la primera semifinal disputada aquest matí, la selecció valenciana s’ha classificat per a la gran final de diumenge després d'haver derrotat per 2 gols a 1 Catalunya.
Els valencians s’avançaren als 10 minuts de partit amb un gran xut de Nicolas Serrano des de dins de l’àrea. La resta de la primera meitat ha estat marcada per la igualtat i quasi no s’han vist ocasions de gol.
La segona meitat ha començat amb un nou gol per a la selecció entrenada per Javi Lafora, obra del davanter Rober, que només ha hagut d’espentar al fons de la xarxa per a posar el 2-0 en el marcador.
La selecció catalana ha retallat distàncies per mediació de Brian Peña quan faltaven 10 minuts per a la conclusió, però el marcador ja no s’ha mogut fins al xiulet final i el conjunt valencià s’ha classificat per a la final.
El rival dels valencians en la final de diumenge serà la selecció d’Andalusia.
Més llegit
-
Eleanor Sofía, a Castelló de la Plana, la primera valenciana que naix el 2026
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
La Policia confirma "desenes de morts" i un centenar de ferits en l'incendi d'un bar a l'estació suïssa d'esquí de Crans Montana
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
Presó provisional i sense fiança per al detingut per l'incendi d'una vivenda a Crevillent en el qual va morir una jove
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?