La selecció espanyola femenina es queda sense medalla
Espanya ha perdut 0-1 contra Alemanya en el partit pel tercer lloc després de desaprofitar un penal en el temps afegit
La selecció espanyola femenina de futbol, l'actual campiona del món, se'n va dels Jocs Olímpics de París sense medalla. L'equip entrenat per Montse Tomé no ha sigut capaç ni tan sols de penjar-se el bronze, després de perdre el partit pel tercer lloc contra Alemanya (0-1).
Espanya no s'ha refet de la dura derrota contra el Brasil en semifinals i ha tornat a patir una desfeta inesperada. Després d'una primera part sense gols, les alemanyes s'han avançat en l'equador de la represa amb un gol de penal de Giulia Gwinn, que ha aprofitat una errada de Cata Coll en l'eixida.
La roja ha buscat l'empat amb més cor que cap, però el ben cert és que només ha tingut una ocasió clara, en una rematada de cap de Jenni Hermoso, que la portera alemanya ha aturat sense problemes. I quan ja semblava que estava tot perdut, encara hi ha hagut una opció d'enviar el duel a la pròrroga. Pràcticament en l'últim minut d'afegit, l'àrbitra ha xiulat un penal sobre Lucía García. Semblava que el llançaria Mariona Caldentey, però l'ha demanat la capitana, Alexia Putellas. I la catalana no ha pogut marcar, ja que la portera alemanya li ha endevinat les intencions i l'ha aturat. La medalla haurà d'esperar, almenys, fins a Los Angeles.
Més llegit
-
València limitarà a un màxim de deu persones els grups de turistes que circulen en bici o patinet
-
T'han convocat per a formar part d'una mesa electoral? Coneix tot el que has de saber
-
La pluja torna a acarnissar-se amb la Safor i la Marina, on deixa més de cent litres
-
Mor l'exfutbolista del Castelló Jesús de Miguel
-
Carlos Cuerpo assumirà de manera transitòria el Ministeri de Transports després de la dimissió d’Óscar Puente
-
L'Aemet activa l'avís taronja per pluges intenses fins el migdia d'este dimecres al litoral sud de València i nord d'Alacant