La selecció es dona un bany de multituds a Madrid
Els campions han celebrat la consecució del Mundial amb centenars de milers d'aficionats pels carrers de Madrid
La selecció espanyola masculina de futbol s'ha donat un bany de multituds pels carrers de Madrid, en la celebració de la consecució del segon Mundial, que ha congregat a un milió de persones, segons la delegació del govern a Madrid. Sense a penes temps per a dormir, els jugadors i el cos tècnic s'han enlairat esta matinada des de l'aeroport internacional de Newark, a Nova Jersey, i han aterrat a Barajas al voltant de les 14:30 hores.
L'agenda de l'expedició espanyola ha començat vora les sis de la vesprada amb la recepció oficial per part dels reis al Palau de la Zarzuela. La segona parada ha sigut a la Moncloa, on els ha rebut el president del govern espanyol, Pedro Sánchez. Després els jugadors espanyols han pujat a un autobús descobert, vestits amb samarretes commemoratives del triomf per a començar la rua de campions pels carrers de Madrid.
La fi de festa ha sigut a la plaça de Cibeles, on ha tingut lloc un espectacle de música i els parlaments dels jugadors. Un dels més aclamats ha sigut el valencià Ferran Torres, convertit en geroi nacional després de marcar el gol que li ha donat el títol a Espanya.
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Valverde diu que no i el València continua buscant entrenador
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella