Salvador Gomar dimiteix com a vicepresident de la Federació Espanyola de Futbol
Ho ha fet juntament amb la resta de la junta directiva de Luis Rubiales
L'escàndol per la no dimissió de Luis Rubiales ja té les primeres víctimes en la Federació Espanyola de Futbol. Un d'ells és el president de la Federació Valenciana de Futbol, Salvador Gomar, que dimitirà del càrrec com a vicepresident de la federació nacional, per tal d'assegurar-se que, si inhabiliten Rubiales, ell no quede inhabilitat.
Gomar no ha volgut fer declaracions fins que dimarts que ve trasllade en l'assemblea de la Territorial Valenciana el que ha passat en la junta de la RFEF i s'expose posteriorment una posició pública amb tot el que s'ha esdevingut per la polèmica actuació de Rubiales en la final del Mundial femení.
A més de Gomar, també deixen el càrrec diversos vicepresidents, com els de la Federació Basca de Futbol, Javier Landeta, o el de la Federació de Guipúscoa, Manu Díaz de Marcos.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Tres nous terratrémols de fins a 4,5 graus sacsegen una zona pròxima a l’epicentre del sisme del Tibet