Rubén Torrecilla agafa aire
L'Hèrcules ha aconseguit la segona victòria en cinc dies, després de derrotar 3-0 l'Atlético Madrileño
En només cinc dies, l'Hèrcules ha passat de ser cuer del grup segon de Primera RFEF a situar-se a només tres punts de la zona de play-off d'ascens a Segona Divisió. Les victòries contra el Villarreal B (2-1) i contra l'Atlético Madrileño (3-0), en el partit ajornat per la dana Alice, li donen aire a l'equip alacantí i al seu entrenador, Rubén Torrecilla, que estava molt qüestionat després de sumar només un dels últims quinze punts abans d'estos dos duels.
Els alacantins no guanyaven des de l'estrena de la temporada, el 30 d'agost, contra el Tarazona. Precisament també va ser al Rico Pérez, com els dos últims triomfs. De fet, l'Hèrcules ha sumat els deu punts que ha aconseguit en huit jornades a casa. Per tant, millorar com a visitant s'ha convertit en la gran assignatura pendent per a continuar aspirant a l'ascens de categoria.
Els de Rubén Torrecilla han superat clarament el filial de l'Atlètic de Madrid, en un partit que s'ha decidit en la segona part. Jorge Galvañ ha marcat només començar la represa i Unai Ropero ha ampliat la renda en l'equador del segon acte. Roger Colomina, ja en el temps afegit, ha arredonit la victòria.
Més llegit
-
L'alacantí atacat per un tauró a les Maldives celebra el primer mes casat després de la tragèdia: "No hi havia millor persona amb qui travessar la tempesta"
-
La vaga en l'ensenyament valencià serà indefinida i ja té data: començarà l'11 de maig
-
Vaga indefinida en Educació: la conselleria anuncia que valora una proposta amb Hisenda i els sindicats reclamen una “negociació real”
-
Sanitat ordena la retirada d'una crema depilatòria de Deliplus per no garantir-ne un ús segur
-
Una jove de Xàtiva recupera l’autonomia amb dos pròtesis biòniques
-
Quatre detinguts pel presumpte crim violent de l'empresari Jesús Tavira als afores d’Alacant
Més vist
Més escoltat
-
29.04.2026 | 90 minuts
-
30.04.2026 | Les notícies del migdia
-
30.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
Capítol 3: Del propòsit a l' impacte: quan el marketing també transforma
-
30.04.2026 | Amunt i avall | Quarta Part
-
29.04.2026 | Toni Aparisi i Jesús Hidalgo reivindiquen la diversitat dels cossos en ‘Face au mur’