Rubén Baraja, realista: "L'objectiu és la permanència"
El tècnic del València assegura que el club ha fet tot el possible per a millorar la plantilla
El València CF s'enfronta aquest dissabte a l'Atlètic de Madrid en partit de la cinquena jornada de lliga. Un xoc que arriba després de la finestra de seleccions, i de dos partits consecutius perduts pel del club de Mestalla.
En aquest sentit ha tornat a estar d'actualitat la situació que ha d'afrontar el club. Així, el tècnic valencianista, Rubén Baraja, ha volgut reiterar la postura que ha acordat el club pel que fa a aquesta temporada. Baraja assegura que s'ha de ser realistes amb el fet que el primer objectiu és la permanència, no obstant això, no renuncia a ser ambiciós en un futur. "El més important és saber la realitat i el moment històric que tenim", ha matisat.
El de Valladolid ha recordat que el València que va viure com a jugador, un dels millors de la història i no ha amagat que li agradaria tornar a viure un València com aquell, però que s'ha d'adaptar als nous temps.
Respecte de la falta de fitxatges, el tècnic ha assegurat que és cert que és una plantilla curta, però que el club ha fet tot el possible per a millorar-la.
En aquest partit, tornarà la graderia d'animació després de la sanció pels insults a Vinícius la temporada passada. Baraja la considera fonamental. "Són el cor de Mestalla, els hem trobat molt a faltar", ha finalitzat.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada