Reunió Murthy-Corona-Bordalás pel cas Wass
El president del València CF ha tornat a la ciutat esportiva de Paterna després de la seua absència per covid
La situació de Wass torna a estar damunt de la taula. Aquest dimecres, aprofitant la tornada del president del València, Anil Murthy, per la seua absència per covid, tant ell com Bodalás i Corona, han mantingut una reunió de poc menys d'una hora per tractar el tema del danés.
Els tres haurien parlat sobre si és convenient vendre el jugador i sobre el que suposaria deixar anar a un jugador clau per a l'esquema de Bordalás a mitjan temporada.
Wass és el jugador que suma més minuts en tota la temporada i un valor al camp que pot participar en diferents posicions, tant al laterals com al mig del camp.
L'Atlètic de Madrid hauria oferit una xifra entre 1 i 2 milions d'euros per comprar el jugador ara i tapar l'eixida de Trippier al futbol anglés. Per a Wass aquesta oferta és seductora per diversos motius. D'una banda, el danés ja va voler abandonar el València l'estiu passat, però Bordalás el va convéncer de quedar-se i vista la situació econòmica del club i la major capacitat de l'equip madrileny, l'oferta és prou millor. L'altra és que aniria a un club punter no només d'Espanya sinó també d'Europa, classificat per a huitens de la Champions League i en disposició de lluitar per títols.
Ara sí, els dies de Wass en el València, sembla que estan comptats.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"