Recta final perquè el València quadre els comptes
El club té quinze dies per a ingressar, almenys, 35 milions d'euros en vendes
El 30 de juny. És la data marcada en roig pel València CF. En només quinze dies el club ha de quadrar uns comptes segons els quals hauria d'ingressar al voltant de 35 milions d'euros. La venda de jugadors és inevitable sense la inversió del màxim accionista, encara que continue sense director esportiu.
Amb l'eixida d'Alderete, el club retalla les despeses, però no ingressa. I amb només la incorporació d'Hugo Duro, preocupa que la deriva econòmica entrebanque l'arribada de fitxatges.
Precisament l'arribada de nous jugadors serà el primer cas damunt de la taula del nou director esportiu. Leonardo, exjugador valencianista, lidera les travesses per a ocupar el càrrec. La missió no serà gens fàcil: configurar un equip competitiu amb la probable eixida de jugadors de pes i un marge nul per a gastar.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Cinc quilòmetres de retenció en l'AP-7 a Cabanes en direcció a València per un accident
-
Fred de ple hivern per a la setmana de Nadal
-
El Barça desperta el Villarreal del somni de la Lliga (0-2)
-
La participació en les eleccions extremenyes és del 50,65% a les 18:00 h, més d'un 6% menys que en el 2023
-
L'Elx goleja el Rayo sota la pluja (4-0)