Punt final a la bona ratxa del València
L'equip blanc-i-negre ha perdut 3-0 contra l'Atlètic de Madrid i es manté a sis punts de la permanència
Després de dos victòries consecutives, el València ha perdut 3-0 en la visita a l'Atlètic de Madrid. L'equip blanc-i-negre ha resistit quaranta minuta a casa del tercer classificat, però ha acabat encaixant la setzena derrota de la Lliga. Amb este resultat, les de Cristian Toro es mantenen cueres, a sis punts de la permanència, que marca el Llevant.
Precisament, l'equip granota no ha pogut traure res positiu de la visita de l'Eibar a la Ciutat Esportiva de Bunyol (1-2). El gol d'Eva González ha arribat massa tard i les llevantinistes, que ja perdien 0-2 en la primera part, no han sigut capaces de sumar ni tan sols un punt. Amb esta nova entropessada, les granotes continuen un punt per damunt de la zona de descens.
Més llegit
-
La UPV restaura tres quadres del valencià José Vergara pel tricentenari del seu naixement
-
El 16 de març tampoc hi haurà escola a Torrent, Paterna i Xàtiva per les Falles
-
La violència masclista colpeja de ple la Plana: tres de les nou víctimes mortals d’Espanya són de la comarca
-
Batuda solidària per a localitzar Manuel Navarro: "No podem deixar a soles una mare de 82 anys que ix a la muntanya a buscar el fill"
-
El València Basket amfitrió inicia el camí cap a la segona Copa del Rei
-
Troben a l'Arxiu Municipal de Vila-real vint fragments de pergamins medievals amb notació musical gregoriana