Peter Lim assegura que el València val més que quan ell el va comprar
Peter Lim, màxim accionista del València, ha concedit una entrevista al diari britànic Financial Times hores abans de la manifestació del valencianisme en contra de Meriton, la empresa amb la qual gestiona el club.
Lim ha dit, entre altres qüestions relacionades amb la seua propietat i el món del futbol, que l'entitat de Mestalla val més que els 100 milions de lliures que va gastar el 2014 per adquirir una participació majoritària en el club.
Segons el magnat singapurés, l'afició critica que com no som valencians no coneixem el club, "però amb valencians al capdavant el club se'n anar a la ruïna, veritat?", ha qüestionat.
Respecte al nou Mestalla, Peter Lim diu que acabar-lo haguera suposat incórrer en "un deute que no era sostenible" i afig que espera trobar "una solució" per a completar el projecte.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
"Gaza està en flames": Israel inicia la invasió de la capital de la Franja
-
Onda instal·larà refrigeradors en tots els centres educatius per a combatre la calor dels mesos d’estiu
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA