Pepelu sobre l'eixida del Llevant: "Totes les parts hem guanyat el que podíem guanyar"
El jugador ha parlat amb À Punt Mèdia en la concentració del València a Suïssa
Pepelu ha sigut, fins ara, l'únic fitxatge del València CF per a la temporada 2023-2024 que començarà en unes poques setmanes. El jugador es troba concentrat amb l'expedició valencianista a Suïssa on estan fent una part de la pretemporada.
Allà, un equip d'À Punt Esports ha pogut parlar amb el de Dénia amb qui hem repassat tota l'actualitat de l'equip, del seu fitxatge i de la seua situació.
Pepelu s'ha mostrat il·lusionat amb la campanya que comença. Assegura que estan sent unes primeres sessions molt exigents tant en l'àmbit col·lectiu com pel que Rubén Baraja tracta d'inculcar, "Baraja em demana que ajude en la construcció, a defendre, intensitat i, sobretot, que siga jo mateix".
De l'eixida del Llevant, el jugador ha dit que entén l'opinió dels aficionats granotes, però que totes les parts han eixit guanyant i és un capítol que vol deixar apartat. No obstant això, té el desig que el Llevant puge i puguen jugar la pròxima temporada.
Pepelu considera que ha fet un pas molt important en la seua carrera i a la seua ciutat natal, a Dénia ho saben. Per això, s'ha mostrat orgullós del tracte i afecte que li ha donat la gent allà. "Molta gent em parava pel carrer i m'abraçaven", ha matisat.
Sobre els objectius del club per a enguany, el migcampista no en marca cap clar més enllà de tractar de construir un equip ambiciós i madur que puga créixer amb el treball diari i fer-ho el millor possible. "Esperem donar-li moltes alegries a l'afició", ha explicat.
Més llegit
-
La neu enfarina els Ports i l'Alt Maestrat: actiu l'avís groc per gruixos de 8 centímetres
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
Nadal gris i fred
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana damunt quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Suport des del PP i el PSOE al discurs del rei, que critiquen els partits a l'esquerra i els nacionalistes