Les penyes acorden buidar Mestalla fins al minut 19
Les diferents associacions s'han reunit per a debatre què fan
Després d'una reunió entre les diferents penyes valencianistes per a debatre què fan amb la protesta contra la propietat del club que tindrà lloc en el partit contra el Reial Madrid d'este divendres, les associacions han acordat buidar Mestalla fins al minut 19.
Una iniciativa amb què volen continuar fent força amb la veu dels valencianistes des del carrer, per a intentar que Peter Lim cedisca i venga el València CF.
Així, s'espera que la concentració massiva als voltants de Mestalla acabe en eixe minut, instant en què els aficionats accediran a l'estadi i on s'espera que animen el seu equip en un moment vital de la temporada i contra un dels rivals més difícils del calendari.
Una de les grans novetats d'esta protesta serà el nou cartell que Libertad VCF oferirà als aficionats que vullguen acostar-se a la carpa que tenen instal·lada al carrer. Es tracta d'un cartell amb la bandera de Singapur, amb els colors roig i blanc i el mateix lema de Lim Go Home.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026