Pedro Morata: "Un grup d'empresaris presentarà una oferta a Lim de 225 milions per a comprar el València"
El periodista esportiu va ser entrevistat aquest dimecres en el programa de la ràdio d'À Punt 'Línia de fons' per a opinar sobre l'actualitat del club del Mestalla.
Pedro Morata va confirmar anit que un grup d'empresaris valencians té la intenció de presentar una oferta de compra de 225 milions d'euros al màxim accionista del València, Peter Lim. Segons va explicar, un fons de capital risc americà aportaria el 90 per cent mentre que el 10 per cent restant el posarien els empresaris locals.
Sobre la possibilitat que el príncep de Johor gestione la pròxima temporada el València, el periodista esportiu ha criticat la forma d'anunciar les seues intencions a través d'Instagram "com si fora un joc de xiquets". "No és la manera de fer les coses", afirma.
Morata creu que el més important en aquests moments "no és el príncep" sinó l'Actuació Territorial Estratègica (ATE) que caduca el pròxim mes de maig i la finalització del futur estadi de Mestalla. "No ens ha d'ensenyar algú de Malàisia com fer les coses en el València", ha sentenciat.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana
-
Amenaça de cremar amb gasolina el seu excap i es bota foc a si mateix per accident a Almassora
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’