L'Osca trenca la ratxa del Vila-real B
El filial groguet, que portava tres jornades sense perdre, ha caigut 1-0 a El Alcoraz
El Vila-real B no ha pogut traure res positiu de la visita a El Alcoraz. El filial groguet ha perdut 1-0 contra l'Osca i veu truncada la ratxa de tres jornades sense perdre. Un gol de Marc Mateu en la primera part ha sigut suficient per a tombar l'equip de Miguel Álvarez.
Els groguets han eixit adormits i s'han vist superats en els primers minuts per l'equip local. Marc Mateu, amb un llançament de falta directa, ha inaugurat el marcador en l'equador de la primera part. El gol ha esperonat el Vila-real B, que ha començat a acostar-se a l'àrea defesa per Andrés Fernández, encara que sense massa perill.
El pas pels vestidors ha anat bé als groguets. L'àrbitre ha anul·lat un gol d'Álex Forés per un fora de joc previ i poc després Andrés Fernández ha evitat l'empat amb una gran aturada a una rematada del mateix jugador. El Vila-real B ha fet mèrits per a almenys empatar el partit, però l'Osca s'ha defés amb tot i el marcador ja no s'ha mogut.
Sumar lluny del Mini Estadi continua sent l'assignatura pendent, amb només cinc punts de 24 possibles. Tot i això, els de Miguel Álvarez es queden amb 20 punts, en la zona tranquil·la de la classificació. En la pròxima jornada, que serà d'ací a dues setmanes, el Vila-real B rebrà un rival directe, l'Eivissa, a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol