Oficial: Quique Setién substituirà Emery en el Vila-real
Es farà càrrec d'un equip amb el repte d'acabar en Europa i aconseguir el títol de la Conference League
Ja és oficial. El Vila-real ha fitxat Quique Setién com a nou entrenador groguet pel que resta de temporada i una més.. Substituirà Unai Emery, després de l'eixida per sorpresa del submarí amb destí a l'Aston Villa anglés.
Setién no entrena des de fa dos anys, quan el van acomiadar de la banqueta del FC Barcelona després d'una dolorosa eliminació en Champions League, en caure per 8-2 contra el Bayern de Munic i d'haver estat només 25 partits a la banqueta blaugrana.
A més del Barça, el càntabre ha sigut entrenador del Betis, Las Palmas, el Lugo, el Logronyés i el Racing de Santander, al qual ha tractat d'imprimir el seu segell característic, amb un estil fluid i vistós.
En el Vila-real l'espera la gran tasca de millorar el que ha fet el seu predecessor, fet que sembla molt difícil. Emery va guanyar un títol d'Europa League i va arribar a unes semifinals de Champions.
Ara el submarí lluita per guanyar la Conference League, tercera competició europea, i per tractar de millorar el resultat lliguer de la passada campanya.
Més llegit
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés
-
El jutge Peinado envia a juí amb jurat Begoña Gómez i la seua assessora
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
‘Valencians al món’ torna a Nova York
-
Estrasburg reobri el cas Sala: el tribunal admet la demanda del fill de la viuda de la CAM contra l'absolució del seu cunyat
-
Les víctimes protesten a la porta del Congrés contra la gestió de Mazón el dia de la dana