OFICIAL | Baena deixa el Villarreal i ja és jugador de l'Atlètic de Madrid
El jugador firma un contracte amb l'equip madrileny fins al 2030
Ja és oficial. El que era un rumor des de fa mesos s'ha fet realitat este dimecres. Álex Baena ja és jugador de l'Atlètic de Madrid després que el conjunt madrileny haja arribat a un acord amb el Villarreal per a aconseguir els servicis del futbolista andalús.
Baena arriba al conjunt madrileny a canvi de 42 milions d'euros més 13 en variables i firma fins al 2030 per a jugar en un conjunt candidat al títol i que, com el Villarreal, també jugarà Champions League.
Amb el submarí, Baena ha jugat un total de 148 partits amb el primer equip en què ha marcat 26 gols i ha repartit 40 assistències. Tot i que encara no estava consolidat en el conjunt de la Plana Baixa, Baena va participar i amb protagonisme en diversos partits de l'Europa League 2020-2021 en què el Villarreal es va proclamar campió del trofeu europeu.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Un accident causa retencions de bon matí a la pista d’Ademús
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació
-
La Diputació d'Alacant demana mantindre Alacant com a zona de predomini valencià