El Nottingham Forest, rival de fites històriques a Mestalla
Torna el futbol a Mestalla. Aquest divendres el València rebrà el Nottingham Forest en el partit commemoratiu del centenari del camp valencianista. Gattuso tindrà tots els jugadors disponibles, inclosos els quatre mundialistes i Mouctar Diakhaby, que sembla recuperat de la lesió. Aquest duel amistós mesurarà les forces de l'equip abans que torne la Lliga i podria servir d'assaig per al derbi autonòmic contra el Vila-real del 31 de desembre.
L'històric equip anglés, que va tornar aquest estiu a la Premier, no es troba en el seu millor moment i ha arribat a la parada del Mundial en la cua de la classificació. El de demà serà el seu segon duel contra els de Gatusso enguany, després que en pretemporada reberen la visita dels valencians en un partit amistós que va acabar amb empat a un. Però el Nottingham Forest ha sigut un equip que, en les altres dues visites a Mestalla, ha deixat moments per a la història.
Més llegit
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Ajornen el desnonament d'un home de 95 anys a Benidorm
-
Catalunya pot afrontar en les pròximes hores "un episodi excepcional", amb un cicló que podria adquirir característiques tropicals
-
Espanya continua amb pas ferm en la Lliga de les Nacions
-
Els avisos de l’Aemet baixen a groc però continua la inestabilitat al litoral de la Comunitat Valenciana