Mónica Oltra: "Economia té la competència sobre la caducitat de l'ATE de Mestalla"
La vicepresidenta ha remarcat, recordant les paraules del president Ximo Puig, que "qualsevol decisió que es prenga serà ajustada a dret"
La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, s'ha referit en la roda de premsa posterior al ple del Consell a l'ATE de Mestalla. Oltra ha explicat que ara s'estan redactant els informes i que l'última paraula la tindrà la Conselleria d'Economia, de Compromís, i no la de Territori i Obres Públiques, dirigida pel socialista Arcadi España.
La vicepresidenta ha assenyalat que el tema de l'ATE de Mestalla no s'ha tractat al ple del Consell i ha remarcat, recordant les paraules del president Ximo Puig, que "qualsevol decisió que es prenga serà ajustada a dret". Oltra ha explicat que ara s'està elaborant tota la documentació per a, posteriorment, prendre una decisió al respecte. "Partit a partit", ha dit emulant el Cholo Simeone.
Respecte a les competències, ha afirmat que el conveni per a l'ATE de 2015 diu que la caducitat l'acorda la Conselleria d'Economia previ informe de la Conselleria de Territori. Aquestes declaracions van en la línia de que va fer ahir ahir el subsecretari d'Economia Sostenible, Natxo Costa, de Compromís. No obstant això, des de la conselleria dirigida pel socialista Arcadi España es reivindica que són ells els que tenen l'última paraula.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol