La permanència haurà d'esperar
El Castelló ha perdut 3-2 contra el Mirandés i es deixa deures per a les tres últimes jornades
El Castelló ha perdut 3-2 contra el Mirandés a Anduva i haurà de certificar la permanència en les tres últimes jornades de la Lliga. L'equip albinegre ha plantat cara en una gran primera part, però s'ha vist superat en la segona per l'equip d'Alessio Lisci, que lluita per pujar a Primera Divisió.
L'equip de Johan Plat no s'ha deixat intimidar en un dels camps més difícils de la categoria, Anduva, i ha començat dominant el duel, amb constants arribades a la porteria rival. I quan millor estaven els visitants, una nova badada defensiva ha suposat l’1-0, obra d'Izeta. Poc abans del descans, Raúl Sánchez ha fet justícia amb la gran primera part del Castelló i ha restablit, almenys, la igualada.
En la represa, els orelluts s'han dissolt i s'han vist superats per un equip local amb un objectiu més clar. Els de Lisci han fet un pas avant a la recerca del triomf i Tomeo i Izeta han situat el 3-1 en deu minuts. Tot i això, el Castelló no s'ha donat per vençut i Cipenga ha posat emoció als minuts finals amb el segon dels albinegres. Malauradament, el marcador no s'ha mogut i els de Plat se n'han anat de buit.
Ara el Castelló en tindrà prou amb un empat la setmana que ve a Castàlia en el duel autonòmic valencià contra el Club Deportivo Eldense per a certificar la permanència en Segona Divisió, tot quan falten dos jornades perquè concloga la Lliga.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)